Bilder från gårdagens debatt





Kommentarer
Postat av: Giulia

Sv: Hej! Ja verkligen, men det tror jag nog. Jag tror alla är mer välinformerade inför detta valet. Eller jag hoppas det i alla fall.



Vad häftigt att en så ( i mina ögon i alla fall) framgångsrik politiker (jag läste om dig på länken till höger) kommenterar min blogg :) Det är jättekul att du kandiderar för att få åka ner till Bryssel. SJukt häftiga bilder, du ser väldigt mäktig ut.



Vad fick dig att bli just kristdemokrat? Vilka är de viktigaste huvudfrågorna som du kommer att driva mest om du får åka ner till Bryssel? Sist vill jag fråga dig om du är för eller emot EU som organisation?



Kram,

Giulia

Postat av: Lilith

Jag valde att engagera mig i Kristdemokraterna för att det är ett borgligt parti med hjärta som värnar om det okränkbara människovärdet. Jag gillar traditioner, personligt ansvarstagandet, frihet, värnandet om familjen och låga skatter och vill arbeta för ett samhälle där vi alla tar ansvar för oss själva, våra medmänniskor och för vår omvärld. Ett samhälle där ingen hålls tillbaka och ingen lämnas efter.

http://lilith.blogg.se/2005/september/varfor-ar-jag-kristdemokrat.html



Jag anser att miljön är en oerhört viktig fråga för EU att arbeta med.



Även att beslut ska tas på rätt nivå, EU ska inte syssla med detaljregleringar.



De senaste inskränkningarna på internet oroar mig.



Jag tror på EU och är glad för att Sverige är medlemmar

http://lilith.blogg.se/2009/april/jag-tror-pa-eu.html

2009-05-09 @ 07:36:01
Postat av: Lennart Tegner

2009-05-09 @ 23:48:37
URL: http://f
Postat av: Lennart Tegner

Först vill jag säga att det är roligt att se sig själv vara med på alla 4 bilderna ovan (gråhårsmannen på 3:e raden). Fastän jag är kristen socialdemokrat är skälen till att jag är det desamma som de du refererar till i svaret ovan. Förr har <kd> inte angett sig som ett borgerligt parti. Jag tycker dels att <kd> borde samarbeta med <s> istället för med den borgerliga alliansen och dels att kristna inom olika partier borde samarbeta (christians of the world, unite!).

2009-05-10 @ 00:06:01
Postat av: Lennart Tegner

Först vill jag säga att det är roligt att se sig själv vara med på alla 4 bilderna ovan (gråhårsmannen på 3:e raden). Fastän jag är kristen socialdemokrat är skälen till att jag är det desamma som de du refererar till i svaret ovan. Förr har <kd> inte angett sig som ett borgerligt parti. Jag tycker dels att <kd> borde samarbeta med <s> istället för med den borgerliga alliansen och dels att kristna inom olika partier borde samarbeta (christians of the world, unite!).

2009-05-10 @ 00:08:07
Postat av: Lennart Tegner

Trevligt att se mig själv i alla 6 bilderna ovan (gråhårsmannen på 3:e raden). Själv blev jag kristen socialdemokrat av precis samma skäl som du anger till att du blev kristdemokrat i det inlägg du refererar till. <kd> borde inte ha slutit sig till den borgerliga alliansen utan hellre samarbetat med <s>. Förr definierade sig inte Kristdemokraterna som ett borgerligt parti och kristna inom olika partier borde samarbeta.

2009-05-10 @ 00:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback