Stråvalla camping

Fick i en kommentar på ett inlägg som jag gjort angående Camping i Stråvalla (läs inlägget här) reda på att Centern i Stråvalla har skickat ut ett flygblad i vilket man uppmanar stråvalleborna att rösta på Centern eftersom de tagit strid mot Campingen.

Jag får väl passa på att här i bloggen uppmana de som tycker att man ska göra det smidigare för entreprenörer med goda idéer att förverkliga dessa och de som tror att ett blomstrande näringsliv är essentiellt för en god välfärd att rösta på Kristdemokraterna ; )

Kommentarer
Postat av: Peter Käck

Jag vet att jag insinuerar, men tror du att det varit klagomål ifall det inte bott en politiskt aktiv centerpartist i närheten?

Du behöver inte svara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback