Veckan försvann på ett blink

Som dagarna rusar iväg. Känns som det precis var måndag och imorgon är det fredag. Så, vad har jag gjort i veckan. Tja, det har varit ungefär som vanligt. I måndags hade vi måndagsmöte, inbjuden var Ralf Dahl (chef för barn- och utbildningsförvaltningen), blev ett intressant möte. I tisdagskväll fortsatte jag att transkribera intervjuer och igår hade vår valgrupp möte. Planerade bland annat för lördagens glöggkampanj. Och idag har jag faktiskt varit ”privat social” vilket jag inte varit på mycket länge. Lisa, som jag inte träffat på flera veckor (eller kan det röra sig om månader?!) hälsade på, vi åt lite mat och fikade lite av mina hemlagade pepparkakor  (blev väldigt goda, jag ökade kryddmängden nästan till dubbelt).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback