Innebär twitter färre blogginlägg?

Jag misstänker nästan det, sedan jag började twittra har det blivit mindre inlägg här på bloggen. Och så kan man väl inte ha det? Jag tror att det har att göra med om man får en tanke som man tidigare hade bloggat om så lägger man nu bara ut det på twitter i en kort kommentar. Nä nu får det bli ändring med det.

Om drygt ett år är det val igen. Igår träffades vi i distriktets valgrupp för att lite grovt skissa på valarbetet. Det känns bra att vi är ute i tid. Detta valet blir ett mycket avgörande val. Kommer Alliansen få sitta kvar och fortsätta sitt arbete med ett friare Sverige? Kommer Kristdemokraterna få sitta kvar? I opinionsundersökningar har det talats om att vi riskerar att åka ut, jag vill inte tro att vi kommer att göra det men man måste ändå ta siffrorna på allvar.

Igår fick jag reda på att jag blivit utvald att gå en utbildning som de anordnar på riksnivå, det känns jättekul att ha blivit nominerad och utvald till detta. Som jag har förstått det ska det vara en riktigt bra utbildning.

Något annat som känns bra är att Göran Hägglund har börjat twittra,
här kan du läsa om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback