Jag gillar internet och de sociala medierna

Även om jag har bloggat sedan 2005 och varit aktiv på Internet hela mitt vuxna liv har jag allteftersom kommit att bli alltmer fascinerad över Internets storhet. Den senaste tiden har jag även börjat med twitter, idag råkade jag nämna att jag inte sett ett inlägg i morse. Vad händer? Jo genast får jag en länk skickad till mig (http://playrapport.se/#/video/1544145). Jag gillar svt play som gör så att jag kan se vad jag vill se när jag vill.

Jag funderar på om jag har bloggat för länge. Mia Skäringer tycker att "man ska sluta i tid" och att "en blogg som varar i åratal är patetisk". Jag har skrivit här sedan 2005, kanske i längsta laget. Men jag gillar min blogg. Jag gillar att kunna kommunicera och jag gillar att kunna skriva vad jag tycker utan att mötas av medias filter.

Tack till @Britstakston som uppmärksammade mig på inslaget!


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback