Min idol ; )

http://www.kristdemokraterna.se/PressOchMedia/BilderOchLogotyper/~/media/F68997B5F50B48F199A871A665E724F2.ashx

Just nu försöker
Expressen och en del annan media typ Debatt utmåla det som om Kristdemokraternas partiledare har ett sviktande förtroende. Jag har stort förtroende för Göran Hägglund! Han gör ett lysande jobb som partiledare.

Och idén som en del lanserat att vi skulle haft bättre opinionsiffor om vi inte samarbetat med alliansen är absurt att föra fram, vad är det för mening med att ha bra siffror om man ändå inte får vara med och styra landet. Våra ministrar har bidragit till många goda förändringar och kommer att fortsätta att göra så.

Kristdemokraterna har den absolut bästa partiledaren i hela Sverige, så det så

Bilden har jag förresten lånat från Kristdemokraternas hemsida

Kommentarer
Postat av: Erik Hellsborn

Jag gillar också Hägglund. Får han fortsätta att styra och ställa kommer SD ta KD:s plats som Sveriges ledande konservativa parti efter nästa val.

Postat av: minutz3

Jag tror att du Erik har rätt. Eller rättare sagt, om partiet fortsätter på den inslagna vägen. De som faktiskt ogillar att barn dödas (abort kallas det visst) som utgör en betydande del av de som röstat på Kristdemokraterna, har nu tagit sin hand ifrån partiet. Inte så konstigt. Konstigt är väl att det inte skett tidigare. Men jag är ju ännu så dum att jag tror på att det finns hopp om att KD ändrar sig och står upp för människovärdet.

2009-01-23 @ 23:42:19
URL: http://godkatolik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback