Imorgon bär det av till Stockholm igen

Det var ett fasligt flängande upp till huvudstaden just nu. Imorgon ska jag på Kristdemokraternas utbildning för EU kandidaterna (för det har väl inte undgått någon som läser min blogg att jag står på listan inför EU valet och att jag tycker att det skulle vara trevligt om DU den 7 juni satte ett kryss vid mitt namn). Detta är första delen av utbildningen, del 2 kommer att äga rum i Bryssel i början av april. Det ska bli trevligt med lite valrörelse. Imorgon ska vi få lyssna till vår partiledare Göran Hägglund (den bästa partiledaren i Sverige), vi ska diskutera planeringen inför valet, personvalsmaterial etc. Dessutom ska vi få lite ämnesfördjupning.

Jag ska försöka hålla er uppdaterade genom bloggy/twitter som ni kan se till höger på min blogg.

Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback