borde jag rapportera?

Ja då var jag hemma från årets sista fullmäktige, det var ganska snabbt avklarat. Efteråt var det gemensam fika, något som vi inte brukar ha på vanliga fullmäktigemöten men när det är sista för året så är det ett trevligt sätt att avsluta på.

Är det något du undrar över vad det gäller kvällens beslut är det bara att fråga så ska jag göra mitt bästa för att svara på frågan. Du har som vanligt kunnat följa mig från twitter genom fullmäktige, är det något som du vill att jag ska utveckla är det bara att hojta så låter jag fingrarna fara över tangenterna och ger dig svar.

Jag tror inte jag bryr mig om att rapportera något ytterligare.

Men du vet väl att jag har en frågelåda, än så länge har jag bara svarat på en fråga (och bara fått en fråga). Ställ mig mot väggen så kör jag ett videoblogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback