3 december

Idag när jag vaknade var det alldeles kyligt i huset (eller ja kyligt och kyligt, det kan nog vara olika uppfattningar om det där, är lite frusen av mig men knappt 18 grader tycker jag är kyligt). Trodde nästan att det var en 10 minusgrader, döm av min förvåning när termometern visar på 0.6 grader. Men mildare väder kan ju innebära snö, kan det vara så att vi har snö på väg? Det hade väl varit för mysigt så här i december inför jul.

Ja det börjar väl kanske bli dags att baka pepperkakor, ska nog göra degen ikväll. Har du något bra recept på pepperkakor förresten? Om så får du gärna länka det till mig, kunde vara trevligt att prova något nytt.

Och julklappstips, länka gärna det med.

Önskar er alla en riktigt trevlig 3:e december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback