sitter på jobbet...

... men bloggar inte på arbetstid. Upptäckte när jag kom hit att jag börjar klockan 9 idag och inte klockan 8 som jag trodde. I vanliga fall brukar jag ha en bra bok i väskan för att läsa på tåget, idag har jag bara kommunfullmäktiges handlingar. Känns inte lika lockande att sätta sig att läsa som en bra deckare. Fullmäktige på tisdag kommer att bli en riktig långkörare är jag rädd. Kaj Berntsson (s) har överträffat sig själv och lämnat in 7 interpellationer och med tanke på hur långrandig han kan bli i talarstolen är det nog bäst att ha proviant med sig. Dessutom ska vi hantera mål 2008-2010 samt ramar för 2009. Vad det gäller målen har Alliansen lämnat ett förslag och sossarna ett, där blir det nog också en hel del diskussioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback