Barnkalas

Så har vi haft barnkalas, eller prinsesskalas ska jag väl säga. Vilket underbart väder vi fick, har haft kalaset, som var ett frosseri i rosa, ute i trädgården. Vi hade rosa bål, rosa milkshake, hamburgare och korv (men de var inte rosa, någonstans får man väl dra gränsen... eller rättare sagt där satte fantasin stopp, hur får man korven/brödet rosa), rosa tårta, rosa godispåsar och rosa/rött godis. Och i trädgården har det sprungit en hög med söta prinsessor. Tänk att min lilla prinsessa redan blivit 7, så stor det kunde man inte tro när vi kom hem med henne som ett litet knyte. Men hennes önskelista var väl inte så prinsessig, eftersom hon kan linda sin far runt lillfingret har hon haft honom att övertala mig till att vi skulle köpa ödlor. Så nu har hon 2 ödlor på sitt rum, ödlor som äter levande insekter. Kanske inte riktigt mitt drömhusdjur, själv tyckte jag att det räckte alldeles utmärkt med våra katter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback