tillbaka till vardagen

Nedanstående inlägg hade tydligen inte blivit publicerat (det har väl med det mobila bredbandet att göra, tog väl för lång tid att ladda ner sidan. Ja, ja i vilket fall som helst lägger jag ut inlägget nu.)

Imorgon är det dags att avsluta semestertillvaron och återgå till arbetet. För mig har det nog varit perfekt semesterväder, i början var det ganska dåligt och det passade ju precis med tanke på att vi hade så mycket att ta hand om inomhus och nu de senaste dagarna har sommarvädret slagit till rejält och jag har fått både bada och sola innan semestern ändade.

Och när jag ändå talar om bad kan jag passa på att dela ut en riktigt vass tistel till den person som runt femtiden igår körde vattenscoter vid Kåsa, helt klart alldeles för nära de badande. Fram och tillbaka som en galning, man riktigt såg hur de badande minskade, kunde överhuvudtaget inte gå så långt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback