2 dagar kvar, sen har jag semester

och det passar ju perfekt med tanke på att det fina vädret kommer nu, kan hända att man hinner med ett par stranddagar under semestern. Även om vårt nya hus just nu ser ut som uppånedvända världen så kommer vi att flytta in de närmsta dagarna. Har varit där och målat lite ikväll meddans maken har slipat golvet, om det inte varit för att dottern var så uttråkad hade jag nog varit kvar där än. Det blir bra när vi flyttat in, då kan vi fortsätta renoveringen en bra bit in på kvällen utan att hon blir lidande. Troligt är nog att bloggen blir lite lidande men vem vet det kanske den hade blivit ändå bara det att det då hade varit sol, vind och vatten som hade distraherat mig.

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer
Postat av: Göran

Lycka till med ert nya boende,vinkar kanske ibland när jag cyklar förbi även om ni inte ser mig.

2008-07-05 @ 03:19:58
Postat av: Lilith

Du får titta in på en kopp kaffe nästa gång du cyklar förbi

2008-07-09 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback