Imorgon är det alla hjärtans dag...

... och ikväll har jag bakat hjärtformade brödbullar till morgondagens frukost (extra smaskiga med en rejäl klick smör och lite grädde i), lite romantik behövs i vardagen. Och så har jag varit och köpt en ros till dottern (som med ganska tydliga tecken har talat om att hon förväntar sig att få någonting på alla hjärtans dag "för ni älskar väl mig, mamma och på alla hjärtans dag ska man...")

Är du sugen på att läsa om politik istället för om mitt bullbakande och alla-hjärta-dagande så kan du gärna läsa årsmötesreferatet som jag precis lagt in på
kristdemokraternaivarberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Vickan

Fnissar, jag kan höra Alva förklara för dig :)

Hoppas hon blev nöjd med sin alla hjärtans dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback