att debattera med anonyma

Det händer emellanåt att jag skriver inlägg på vår lokala tidning Varbergs postens hemsida, jag skriver alltid under mitt eget namn. Jag kan förstå om man inte vill göra det men ibland kan det kännas lite obehagligt när man debatterar med  någon som man troligtvis har någon sorts kontakt med men som inte uppger sitt eget namn.

I debatten om p-tillstånd på
varbergsposten.se skriver "Kekset" till en partikamrat till mig "Och använde du den möjligheten att föra fram det som nu står i motionen? Inte vad jag kommer ihåg i varje fall." personen verkar hänvisa till ett möte som de båda närvarade vid. Är "Kekset" en tjänsteman eller en annan politiker? Varför inte skriva under med sitt eget namn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback