rösträkning av personröster IV

se videoblogg genom att klicka på denna länk 


Personrösterna är räknade. Jag fick 276 stycken, vilket gav 2.3 %. Tack alla ni som kryssade mig!! 


Nedan kan du se de som fick flest kryss av kristdemokraterna.

Kristdemokraterna

Lars Gustafsson, 497 st. 4,15%

Larry Söder, 276 st. 2,30%

Lilith Svensson, 276 st. 2,30%

Magnus Hedman, 150 st. 1,25%

Karl-Gunnar Svensson, 129 st. 1,08%


Är du intresserad av hur många röster övriga kandidater i Halland fick kan du gå in här eller botanisera på andra sidor på www.val.se


Kommentarer
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Gratulerar till att du blev ersättare i riksdagen, det är inte så illa det heller ;-) Sedan antar jag att du kom in i fullmäktige hemma i Varberg också?

Postat av: Lilith

Tack!

Jag tror att jag kom in i kommunfullmäktige, stod på andra plats och vi fick tre mandat. Men personrösterna är inte räknade i Varberg, vem vet jag kanske blev förbikryssad...

2006-09-22 @ 07:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback