Medelåldern närmar sig ; )

Imorgon fyller jag 29, 1 år kvar till 30... 

Har gjort både smörgåstårta och vanlig tårta inför morgondagen. Jag bara älskar smörgåstårta... undrar om smörgåstårta någonsin blir trendigt. Med tanke på hur gott det faktiskt är borde det faktiskt bli trendigt  snart ; )

Om jag börjar känna av 30-årskrisen? Nä inte än, jag har ju ett helt år kvar. Ett helt år kvar att fixa de sista vuxengrejorna på... fast jobb och villa... man och barn har jag ju redan. Är det något mer man måste uppfylla innan man fyller 30? Vad god meddela mig så jag slipper den där krisen... annars gillar jag faktiskt att vara vuxen, har aldrig förstått den där paniken en del känner (men jag har ju inte fyllt 30 än, det kanske låter annorlunda här på bloggen om ett år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback