Dagens videoblogg

kan du se här  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vill bara att du ska veta att jag älskar din videoblogg! jag läser(ser) den varje dag! du är intressant om man säger så! =P

2006-07-27 @ 23:24:30
Postat av: Ola Johansson

Ååh! Bild på Larry!Vi får väl se hur det går med våra ambitioner. Larry är en mycket god vän till mig. Vi sitter i samma nämnd i Kungsbacka och träffas ganska ofta och lär väl ses ännu mer sen. Kul att träffa dig idag. Hoppas det blir fler gånger. Lycka till i valet, men jag hoppas det är vi i Centerpartiet som får det extra mandatet. Själv har jag som mål att bli vårt kommunalråd i Kungsbacka.

Ola

Postat av: Lilith

Ola det var kul att träffa dig också och lycka till i valet.

2006-07-28 @ 08:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback