Ring Göran Hägglund

Kristdemokraterna har tidigare fört något som vi kallar lyssnarkampanjer. Idag tar vår eminenta partiledare Göran Hägglund det ett steg vidare och öppnar en insändartelefon. Insändartelefonen är ett led i hans försök att vara tillgänglig och att minska avståndet mellan väljare och valda. I sitt nyhetsbrev skriver Göran Hägglund:

”Insändartelefonen är ett led i mitt försök att vara tillgänglig - att bidra till att minska avståndet mellan väljare och valda. Jag hoppas på många intressanta tankar som i åtminstone en del fall bör kunna omvandlas till praktisk politik. Den är öppen för dina idéer och synpunkter dygnet runt. Ring 08-723 25 21 och framför det du vill ha sagt. Jag lovar inte att svara, men att lyssna.”

Måste bara säga att Göran Hägglund är min absoluta politikerfavorit! Han fyller väl ut rocken efter Alf Svensson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback