Lite ren och skär valpropaganda så här i slutet av februari

Jag har alltid irriterat mig på att en del politiker kastar för mycket skit på varandra istället för att tala om vad de själva tycker. Om jag får vara lite självkritisk så har jag nog också råkat göra det en del (se till exempel förgående inlägg). Så här kommer därför ett inlägg som länkar till Kristdemokraternas politik.

Här kan du läsa vårt principprogram. Om man inte orkar läsa hela principprogrammet kan man vid intresse läsa om de tre områden som Kristdemokraterna valt att särskilt rikta in sig på, dessa är valfrihet för familjen, värdig vård och omsorg samt ett blomstrande näringsliv. Vill du bli medlem hos Kristdemokraterna kan du gå in här och anmäla dig.

Själv kommer jag, tillsammans med andra kristdemokrater, att vara på Aranäsgymnasiet på tisdag och onsdag för att informera om vilket ypperligt parti Kristdemokraterna är.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback