Fredag

En strålande morgon, solen skiner, himlen är blå och lukten av vår finns i luften. Ska alldeles strax cykla iväg till jobbet, ska bara dricka en kopp kaffe först.

Det nuvarande transkriberingsuppdraget börjar närma sig slutet (om jag skriver riktigt fort ikväll blir det nog färdigt).

Imorgon bär det av till Jönköping (blir upplockad utanför dörren klockan 7 på morgonen ska bli riktigt, riktigt skönt att bara sitta i en bil och bli körd) på regional kandidatutbildning.

Kommer jag inte in i Riksdagen (vilket jag verkligen hoppas att jag gör) kommer jag ju ägna mig åt den kommunala politiken. Jag står som tidigare nämnt på andra plats på listan för kommunfullmäktige, liksom jag står på andra plats på riksdagslistan, Lilith = den ständiga tvåan? ; )

Ha en riktigt trevlig dag, det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Nu har jag bytt till samma blogghotell som du!

Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Lycka till i Jönköping imorgon, själv ska jag på motsvarande i Örebro.

2006-04-07 @ 22:16:30
URL: http://hoffstedtbloggen.blogspot.com/
Postat av: Lilith

hoppas ni hade lika trevligt i Örebro som vi hade i Jönköping

2006-04-09 @ 09:19:26
URL: http://lilith.blogg.se
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Det hade vi, en mycket trevlig och lärorik utbildningsdag blev det för oss i Örebro. Vi hade besök av bla Michael Anefur, en oerhört duktig och engagerad kille!

2006-04-09 @ 21:42:51
URL: http://hoffstedtbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback