Julen står för dörren

Precis hemkommen från Varbergs kyrka där vi har och sjungit in julen. Kyrkan var totalt fullsatt, hoppas att de som inte kom in på denna första ”sittning” får plats  på andra. Allt var väldigt stämningsfullt med ett flertal körer till hjälp.

För övrigt har vi köpt sista klapparna (det blev skidor till dottern, nu är det bara att hoppas att snön som smält bort snart ersätts med ny), köpt gran (helt nyhuggen kungsgran, garanterad att inte barra) samt gjort julgodis (mozartkulor och marsipangrisar) så nu börjar till och med jag att komma i julstämning dessutom är jag är helt ledig eftersom jag faktiskt lyckats arbeta undan det jag förutsatt mig (det är som min man brukar säga när jag är så trött så det gör ont i kroppen ”Äh, det är väl bara att ta i lite” och det har han ju rätt i ; )  )

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback