En torsdag i mitt liv

Idag har det varit en aktiv dag. Började jobba 6:30, kort dag så jag slutade 10:30, åkte hem, åt och läste handlingar inför byggnadsnämndens beredning. Klockan 13 var jag på beredningen. Det var intressant, första gången jag var med. I Varberg fungerar det som så att byggnadsnämndens arbetsutskott (eller vad jag nu skall kalla det) består av ordf. och vice ordf. + en ledamot utifrån ett rullande schema från nämnden, så denna gången var det min tur. Fick en ordentlig genomgång inför kommande möte, var färdiga vid 18. Hem och lagade mat. Dottern kom i säng och jag satte mig framför datorn för att fortsätta transkribera intervjuer, så vad jag gör nu är egentligen att ta en paus från intervjuerna. Men jag får väl fortsätta med dem nu så jag blir färdig någon gång.

God kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback