Morgonstund har guld i mun

Sitter och kurar här i mörkret framför min datorskärm. Börjar varje morgon framför datorn, tycker att det är riktigt trevligt. Nästan som en rökare som röker en cigarett det första den gör när den stiger upp. Det första jag gör när jag kommer upp är att fälla upp locket till datorn och kolla om något hänt under tiden jag sov.

Jag gillar morgonen och jag gillar att ha god tid på mig. Då kan jag morgontwittra lite med andra morgonpigga (eller jovars där finns en del ganska trötta också), jag kan ta god tid på mig och gå och dra, äta en ordentlig frukost och avsluta med att bläddra i dagens Hallands nyheter.

Då var det fredag igen, tänk så fort veckorna går. Imorgon har vi vår stämma och ska besluta om listorna inför valet. Det ska bli otroligt spännande. Skulle tycka att det vore fantastiskt roligt att hamna i topp på listan men det är väl kanske inget som man vågar hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback