det går så otroligt fort

Det var ju inte länge sedan det var augusti, till helgen är det redan advent. Nu gäller det att hinna få lite julkänsla. Lite putsande och fejande, bort med pappershögarna, gömma de politiska dokumenten (finns ju faktiskt ingen anledning att de ligger framme i vardagsrummet, helst inte när jag faktiskt har en kontorsdel här hemma som jag aldrig använder), förbereda så att det bara är att hänga upp stjärnorna, hänga fram ljusslingor och sätta fram stakarna.

Nu är det också dags att plocka fram hemläxan från ledarskapsutbildningen, bland annat ska vi skriva en PR-plan för oss själva. En sorts plan för vår egen del av valrörelsen, det har känts lite svårt att skriva eftersom det blir lite olika tillvägagångssätt beroende på var på listan man hamnar. Känns skönt att vi redan tagit våra listor, nu slipper man hänga i ovetskap. Men idag tror jag faktiskt att jag ägnar mig åt lite hemmastök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback