det drar ihop sig

I veckan är det övertidsarbete som gäller på mitt "vanliga" jobb, efter deklarationsinlämningen (oj kom just på att jag ännu inte lämnat in min egen än, borde väl göra det ganska omgående) eskalerar valrörelsen inför EU valet den 7 juni. På tisdag ska jag till Falkenberg och tala om EU-valet och på torsdag ska jag vara med på en debatt i Göteborg (Debatten äger rum på Europa Direkts kontor på plan 1 på stadsbiblioteket vid Götaplatsen kl 18).
Eftersom jag, som jag ovan nämnde, även har ett "vanligt" arbete kommer mycket av valrörelsen skötas hemifrån via datorn, sista veckan inför valet har jag dock tagit semester och kommer fara runt en del i Halland. Återkommer med mer information om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback