söndag kväll

Har precis ätit nyplockad smörstekt svamp, så gott det är! Vi var ute i skogen en sväng idag och plockade. Och i fredags var sotaren här och inspekterade den nyinstallerade kaminen så nu kan vi elda också. Och igår hade vi middag hemma för 10 personer, som jag älskar min matsal : ) äntligen får man lite utrymme, i vår förra lägenhet kunde vi maximalt sitta 6 stycken i köket och då var det riktigt trångt och man såg all disk och sådant tråkigt... ja jag har haft en toppenhelg helt enkelt. I veckan som kommer är det kommunfullmäktige, vi fick hem ett riktigt tegelstenskuvert och man har varit tvungna att dela upp handlingarna i två häften för att få plats. Nä nu ska jag faktiskt sätta mig framför TV:n och lyssna på kaminens sprakande. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback