nomineringar & sånt

Jag har av förbundsstyrelsen fått veta att Kristdemokratiska Ungdomsförbundet har nominerat mig till partistyrelsen.

Vad det gäller distriktsstämmans beslut om nomineringar och tillsättningar har jag blivit omvald till rikstingsombud samt ersättare till partifullmäktige och jag har blivit invald i distriktsstyrelsen. Distriktsstyrelsen har även valt att nominera mig till EU valet.

Måste påpeka att jag är mkt glad och stolt över ovanstående uppdrag/nomineringar, svårt att sätta ord på vad jag känner ; )

Annars kan jag väl säga om distriktsstämman att det var, som vanligt, en trevlig tillställning med många trevliga människor.

Ikväll blir det thai-mat framför melodifestivalen, ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback