Nominerad till att stå på valsedeln till Europaparlamentsvalet

Sitter och filar på min text som ska följa med inför provvalet till Europaparlamentsvalet. Jag känner mig otroligt smickrad över att överhuvudtaget har blivit påtänkt och hoppas självklart på att få tillräckligt många röster av mina partikamrater för att hamna på valsedeln. Det är inte lätt att med 500 tecken beskriva vilka Europapolitiska frågor jag brinner för, det är ju så mycket man vill ha med. Visserligen har jag fått ner texten till strax under 500 tecken men  den låter lite kantig, ofta vill man ju ha med lite fyllnadsord för att få texten att flyta på lite bättre men jag hoppas att det i alla fall framkommer vad skulle vilja arbeta för inom EU. Jag kommer under våren och sommaren här på bloggen skriva lite mer om EU politiken för att utveckla mina tankar om denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback