Söndagskväll

Lukten av nybakat bröd sprider sig i lägenheten, läser dagens tidningar på nätet samtidigt som Agenda står på i bakgrunden (Lars Ohly uttalade sig bland annat om att motståndarna inte finns inom partiet utan hos företagen (?!), de rika och högern). Har varit lite krasslig de senaste dagarna och därför gått rakt i säng efter att jag lagt min dotter vilket bidragit till att jag inte varit så uppdaterad om vad som hänt i omvärlden. Till exempel hade jag helt missat att Margareta Winberg skall vika ut sig… blev förvånad, trodde hon var emot sådant… men det var nog bara mina egna fördomar... För det kan väl inte vara så att utvik är helt ok om du är lite mullig och runt 50 men förkastligt om du är en vrålsnygg, blond 20-årig kvinna…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback