2 december

Ja det är väl lika bra att börja räkna ner, 2 december. Det gäller att inte bli överraskad när julafton står för dörren. Borde kanske börja fundera på julklappsinköp. Köpte de första igår, lite fina kläder till dottern (ja än så länge är hon inte intresserad av att läsa min blogg så jag kan berätta att det är en grå klänning, en lila tröja och lila strumpbyxor samt en grå finkappa).

Lagom till december kom kylan, det började lite smått igår med knappt en minusgrad. Idag är det drygt minus 4. Alldeles klart och fullmåne.

Tänkte öka mina videoblogginlägg, har du några förslag på vad du vill att jag ska prata om får du gärna höra av dig. Är det något du undrar över, något du vill veta mer om, vill du ha svar på en fråga etc. I EU valet körde jag EU-skola om kristdemokratisk politik, kanske jag skulle göra något liknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback