Valvecka -nu tar jag semester!

Ja inte semster från politiken utan från mitt ordinarie arbete. Här ska det ägnas tid åt EU valet, nu kör vi så det ryker.

Kristdemokraternas halländska EU-kandidater besöker Falkenberg måndagen den 1 juni 2009. Imorgon kommer jag att vara i Falkenberg. I Falkenberg kommer även övriga Kristdemokratiska EU-kandidater från Halland att vara. Vi är faktiskt 3 stycken, det tycker jag är kul. Förutom mig själv är det  riksdagsledamot Lars Gustafsson från Laholm och Magnus Hedman från Halmstad som liksom jag själv är civilekonom.

Vi ska börja med ett studiebesök i Fabos visningslägenhet, det handlar om Fabos bostadsproduktion av lågenergihus. Tycker att det ska bli jätteintressant i och med behovet som finns att göra något åt klimatproblematiken. Kristdemokraten och nuvarande eu-parlamentarikern Anders Wijkman har drivit klimatfrågorna starkt i EU. 

Efter kl. 11.00 och framemot kl. 13 kommer vi att finnas tillgängliga på Nygatan och angränsande områden där vi samtalar med intresserade om Europavalet.

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback