Tisdag

Igår var en lång men trevlig dag, åkte hemifrån vid 7 som vanligt var inte hemma förrän halv tio. Christina Doctare var jättebra. Hon ligger i må ni tro och har ett riktigt späckat valschema. Efter att jag kom hem hade jag en del saker som inte hade med politik att göra men som var tvunget att göras, kom inte i säng förrän halv 12. Och det är sent för mig kan tro. Kom knappt upp i morse, inte förrän kvart över fem fick jag benen utanför sängkanten. Jag hoppas att kunna publicera lite bilder från kvällen snart.

Ikväll är det fullmäktige, telefonen ligger på laddning om det är så att det sägs något intressant att twittra om (går att följa här till höger, annars finns jag på twitter.com/politikerlilith).

Nu är det dags att samla ihop sig inför dagens arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback