Andra rikstingsdagen

Vad trött jag blir, här har jag precis skrivit ett inlägg och så förvinner det. Jag sitter i alla fall i lobbyn på Rikstinget. Man har trådlöst internet i lokalerna, vilket jag som är något av en internetberoende uppskattar.

Hade egentligen inte tänkt att gå upp någonting idag men jag har redan varit uppe och nominerat vår distriktsordförande Larry Söder till partistyrelsen. Det är inte första gången som vi nominerar honom om man säger så men denna gången skulle det inte förvåna mig om han har en chans.

Kommer troligtvis att gå upp i en fråga vad det gäller jämställdhet och miljö, jag tror ju inte att jämställdhet har med miljö att göra, ibland kan jämställdhetsivern bli lite väl överdriven. Men jag återkommer efter ärendet.

Givetvis kan du hela tiden följa mig på twitter.

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,,









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback