God morgon!

Sitter på jobbet, min arbetstid har ännu inte startat vilket gör att jag med gott samvete kan lägga in ett blogginlägg. Med nya tågtider är jag tvungen att ta ett tidigare tåg på torsdagar eftersom det är mötesdag och jag därför behöver vara här klockan 8. Innan tågtiderna lades om kunde jag ta 7:04 tåget som vanligt men eftersom det nu är flyttat till 7:21 måste jag istället ta det tidigare tåget dvs. 6:21. Ja, ja jag ska inte gnälla, och inte heller ska jag gnälla över att jag efter omläggningen till Öresundståg får betala 50 kronor mer än tidigare... och idag var tåget försenat igen...

Nä nog med gnäll, över till lite roligheter. Med Göran Hägglund blir partiledardebatter betydligt roligare att lyssna på ; ) Ha en bra dag, nu börjar jag jobba.

Let's Dance Göran Hägglund  
/www.youtube.com
Göran Hägglund beskriver likheterna mellan dansgolvet i Lets's Dance och oppositionens ångestfyllda tillvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback