Borde man rensa?

Inför förra valet gjorde jag en del videoblogginlägg, jag tror att det är svårt att hitta dessa eftersom servern som jag använde är borttagen och när man klickar på de gamla länkarna står datorn bara och tuggar. Därefter hade jag ett uppehåll med min videoblogg. Sedan ca 10 månader finns jag på Youtube: www.youtube.com/politikerlilith

Med Internet är det ju så att man kan plocka fram ganska gamla saker och skratta lite åt det, hur kommer det att kännas när man kan plocka fram gamla klipp? Jag brukar säga så att med övning kommmer färdighet, för självklart (i allla fall för mig) kan man inte vara fullärd och perfekt på en gång (ja det kan man väl aldrig).

Vad tycker ni? Borde man rensa allteftersom eller finns det en poäng med att låta det ligga kvar?

Kommentarer
Postat av: Jeena Paradies

Jag skulle låta ligga det. Det gör dig mer autentiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback