kommentarer från sängen

Ja då har jag sett partiledardebatten hos K-G Hammar mellan Reinfeldt och Sahlin (fr svt:s hemsida, så toppen att man kan göra så, även om bildkvalitén har en del att önska emellanåt). Eftersom klockan börjar dra iväg och jag redan har gått och lagt mig lämnar jag lite kommentarer via videobloggen istället (borde väl egentligen inte visa mig osminkad i sängen för alla som väljer att klicka på länken men jag gör det ändå, ber om ursäkt för att bilden är lite svajig,datorn rörde sig när jag andades)


Source: www.youtube.com

ja om det är lite otydligt om vad jag egentligen svamlar om så handlar det om att Alliansen infört lägre arbetsgivaravgifter för alla ungdomar (inom viss ålder alltså) och att s vill att detta enbart ska gälla arbetslösa ungdomar

God natt

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback