drömmar och hemlängtan


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tv4 har startat en ny storsatsning igenom "Stjärnor på is" och nu vill jag vad just du tycker och tänker om det här programmet. Imorgon kväll är det alltså dags för andra kvällen vi får följa dessa Bambi-liknande varelser. Är detta bra helgkvällsunderhållning eller är det inte alls någonting som roar dig. Jag sågar programmet och nu skulle jag hemskt gärna vilja att du gav med dig av dina tankar och tycken. Tack på förhand att du delar med dig av dina kommentarer till ev utav den absolut snabbast växande bloggarna just nu. Jag önskar dig också en fortsatt trevlig fredag!

Postat av: Erik Hellsborn

Hade en liknande skum djurdröm för några månader sedan när jag höll krabbor i mitt akvarium. Över en natt hade mina två små sötvattenskrabbor förökat sig och fyllt hela akvariet med stora krabb- och hummerliknande moster.

2008-10-10 @ 12:01:50
URL: http://erikhellsborn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback