Ministerbesök i Varberg

Idag var Göran Hägglund och besökte Varberg (jag ska förhoppningsvis lägga upp fler bilder senare). Först började vi med lunch på stadshotellet (mycket gott som vanligt, är du på besök i Varberg och vill äta gott är Stadt ett bra tips, annars kan man också gå på Vin och skafferi uppe på fästningen som också brukar vara otroligt gott). Därefter gick vi på besök till Folktandvården för att diskutera den nya tandreformen. Därefter träffade Göran Hägglund barnfamiljer på Herberts. Tyvärr kunde jag själv inte stanna särskilt länge för att diskutera Vårdnadsbidraget eftersom jag skulle iväg till kommunkansliet och justera protokoll. Nu är jag hemkommen efter att ha handlat till dotterns kalas imorgon.

Ja det blev kanske lite kortfattat men jag tänkte förbereda middagen, grillat och nypotatis i trädgården... visst låter det gott!

Ha en trevlig kväll!



Förresten läste jag ett lysande exempel på
SvD s ledarblogg på vad s kritiserar alliansen för inte är samma sak som om de ska införa en politik som är bättre än Alliansens (oj, gick det att förstå det där, läs på bifogad länk så förstår du säkert vad jag menar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback