Flyttdag

Hur får man plats med alla sina saker? Och hur mycket saker har man egentligen? Behöver man verkligen allt?

Idag flyttar vi, maken har fixat mobilt internet så att vi klarar oss innan bredbandet är indraget i huset. Nu ska jag äta frukost och därefter fortsätta packa. Det tar ju så mycket längre tid än man tänkt sig och då har vi ändå redan tömt vind och källare och har bara lägenheten kvar, hade hoppats att jag skulle hunnit packa allt igår men vid elva tiden var jag så trött så jag storknade, dottern var däremot pigg som en lärka och tyckte att vi skulle fortsätta, hon är nästan klar med hela packningen av sitt eget rum, jag är helt klart imponerad av henne ; )

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback