söndag kväll

Efter att blåmärkena bleknat efter cykelvurpan, som jag tidigare berättat om, tänkte jag att det var dags för lite nya. I fredags när jag sprang till tåget gjorde jag en jättevurpa och riktigt flög fram som rena superman (dock var störtdykningen inte lika superman-look-a-like). När jag gick och kände mig ynklig och ledbruten fick jag kanten av en kökslucka i huvudet vilket bidrog till öm bula. Nu ser jag fram emot en vecka utan ytterligare skador. Och imorgon ska Kristdemokraterna i Varberg ha årsmöte, det blir trevligt.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Erik Hellsborn

Att folk ramlar och slår sig under vintern är inget ovanligt. Dock så brukar det ju bero på halt underlag, och något sådant har vi inte sett röken av i Varberg på ett bra tag.
Du får helt enkelt försök ta det lite lugnare, Lilith. ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback