ingenting särskilt egentligen

Tänkte väl egentligen inte skriva något särskilt. Kanske borde jag skriva mer om fettintag, det är tydlig det som ger läsare om man ser till min statistik vad det gäller mitt senaste inlägg ; )

Har varit på måndagsmöte (kdpolitiker i Varberg träffas och diskuterar aktuell politik) ikväll, det var trevligt som vanligt.

Jag låter "Kekset" på
www.varbergsposten.se få sista ordet i en vårdnadsbidragsdebatt, oavsett vad jag svarar har jag förstått att mina svar inte räcker till.  Ärligt talat så känns det som att Kekset är någon politiskt aktiv från vänstersidan som inte vill stå med sitt egna namn (men jag har säkert fel)


Kommentarer
Postat av: Erik Hellsborn

Jag tycker du ska skriva några rader om det här, Lilith:
http://www.dagen.com/dagen/Article.aspx?isArchive=False&ID=135194
Ska själv knåpa ihop en kommemntar senare under dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback