anonyma brev

Jag kommer precis från polisen där jag har anmält en anonym brevskrivare för ofredande.

Trots att den j-a idioten tycker att jag är "sne i ansiktet å ful" så avslutar han brevet "ja vill knulla dig nä e du ensam"

Personen kan inte ens stava rätt, kan ju tycka att han kunde skrivit det på datorn så hade han haft möjlighet att köra en stavningskontroll innan han skickade brevet, dessutom hade det inte varit så svårt att läsa hans fula kråkfötter - skriver till och med fulare än mig : )


Kommentarer
Postat av: Daniel Mattsson

Det var inte kul. Om man skall vara helt anonym skall man helst ha anonyma åsikter...
Det tråkiga är väl att du blivit utsatt för något som nästan enbart tjejer blir utsatta för på internet.
Ett litet boktips "Sexpukona anfaller!" av Sofia Albertsson, som precis har gett ut en bok som bara behandlar idoiter som skrivit till henne på internet, och hennes mer intelligenta svar: http://www.vertigo.se/sexpuckona.htm

2007-03-28 @ 13:56:25
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Sådant här är så himla tråkigt att man ska behöva utstå, framför allt som tjej (oftast i alla fall) när det handlar sexuella anspelningar.

Vi från Nora vill med detta stödja dig och hoppas innerligt att det får stanna med detta idiotiska tilltag.

Postat av: Lilith

Tack!

2007-03-28 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback