framme i Sundsvall

Så var man framme i Sundsvall efter ca 8 timmars tågåkning. Bor på Grand Hotell, blev lite besviken när jag såg mitt rum, heltäckningsmatta, rosa väggar i 80- tidigt 90-tals stuk. Badrummet har rosa plastmatta, aningen sunkigt... frågade om det gick att byta rum, det finns tydligen riktigt fina nyrenoverade rum här också men det var tyvärr fullbelagt... snyft... jag har bott på hotell nästan 1 månad nu, det finns inget bättre än sin egen säng, men ett nyrenoverat rum hade i alla fall vägt upp att jag inte är hemma.

Men nog med gnäll, Grand har många plus.
* Kylskåp med snax och kall dricka på rummet (det verkar ha försvunnit från många hotell)
* Gratis kvällsbuffé
* Strykjärn på rummet
* Snygg entré
* OCH BÄST AV ALLT GRATIS INTERNETUPPKOPPLING... HURRAAAAA! Jag älskar att kunna ha med min dator och sitta och knappa på rummet, det är underbaaaaaaart.

Nu ska jag ta en sista titt på handlingarna inför morgondagen.

Imorgon skall dagen startas (ja efter dusch och frukost förstås) med ett seminarium som Kristdemokraternas centrala företagarråd anordnar om företagarfrågor och föreläsning av Sverker Littorin. Rikstinget drar inte igång förrän efter lunch och när man nu ändå är här uppe i Sundsvall tänkte jag att det var bäst att utnyttja tiden så effektivt som möjligt

Kommentarer
Postat av: Sven-Gunnar Hoffstedt

Vi hoppas att du får trevliga dagar i Sundsvall. Själva är vi i Karlshamn idag och besöker inte rikstinget i år. Ösregn här nere men du har kanske bättre väder?
Hälsningar från familjen Hoffstedt

Postat av: Lilith Svensson

Jodå här uppe är det bättre väder. Inget regn, lite sol men ingen stekande hetta som får en att längta till havet.
Ha det gott i Karlshamn!

2007-06-28 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback