bara en liten vardagsrapport

Nu har det blivit lite kyligare. Har precis kommit hem, har varit och ätit middag på Gula huset (trevligt ställe, vi har varit där flera gånger under kursens gång). Nu kl 20 tänkte jag se på Sommartorpet, annars har jag tillbringat eftermiddagen med att läsa om fastighetsbeskattning.

På lunchrasten var jag och köpte en ny handväska (äntligen, den gamla hade blivit rejält utsliten och jag har varit på jakt länge men det har varit svårt att hitta ngn som passar).

Imorgon ska jag läsa om värdepapper.

Vad underbart det är att kunna vara uppkopplad och kunna läsa mail (och annat slösurfande) och hänga med i lokalavdelningens diskussioner på First Class. Än en gång heja Scandic som erbjuder denna toppentjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback