uppdatering

Nu har det varit fullt upp med allt möjligt, även om jag inte har ett heltidsjobb arbetar jag nog mer än heltid just nu. I går hade jag knappt en sekund över, måste erkänna att jag gillar sådana dagar. Först hade jag ett par lektioner, åkte hem och kollade om det kommit ut några jobb, nya intervjuer trillade ner i brevlådan för utskrift, skrev lite, Ella Bohlin ringde och frågade om jag ville vara med i en kommitté som ska ta fram/uppdatera kdu:s välfärdsmanifest (tackade självkart ja ska bli otroligt roligt), skrev lite till, åkte iväg till församlingshemmet för konfirmandundervisning (arbetar som församlingsassistent några timmar i veckan), åkte därifrån till möte om kommunens budget och avslutade kvällen med det vanliga måndagsmötet med lokalavdelningen. Nu ska jag iväg igen och kommer inte hem förrän ikväll. Det blir kanske lite tunnsått med blogginlägg just nu när jag är inne i utskriftsjobb, men men jag har väl ändå inte haft så där jättemycket politiska inlägg den senaste tiden, har känts lite avslaget efter valet… det var så intensivt under valrörelsen att det nästan kändes som att falla platt ner efteråt (eller hur man nu ska förklara det), ja jag kan väl säga att jag inte var så där jättedebattsugen direkt efteråt i alla fall men snart börjar ju kommunfullmäktige och då kommer jag vara uppe på banan igen ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback