Torsdag kväll

Jag vill ikväll inleda min blogg med Göran Hägglunds avslutningsord i sitt inledningstal. Han sade:

”Det är nu 79 dagar kvar till valdagen. Fram till dess är det hårt arbete som gäller. Bara så kan vi vinna regeringsmakten. Inte för dess egen skull. Men för barnens skull. För de äldre som far illa. För alla de som saknar arbete. För ett samhälle där ingen hålls tillbaka och ingen lämnas efter.”

För övrigt kan jag tillägga att det har varit en trevlig inledning på årets Riksting. Lunchen och lokalerna på Svenska Mässan har varit riktigt bra, arrangörerna har gjort ett toppenjobb, jag har träffat många trevliga kristdemokrater och dessutom har sommaren verkat återkommit.

God kväll!

Förresten, om du vill läsa Göran Hägglunds tal kan du göra det
här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback