Att förtroendet för Göran Hägglund ökar

är inget jag är förvånad över.

Sifo har gjort en undersökning om vilket förtroende svenska folket har för partiledarna. Göran Hägglunds förtroende ökar med 10 % till 20 %.
 
Lena Mellin skriver i Aftonbladet:
”Ursäkta tjatet, jag har sagt det förut och jag säger det igen. Göran Hägglund kommer att få sitt genombrott i valrörelsen när han får chansen att uppträda oftare i tv. Att ta över efter nestorn Alf Svensson var inte lätt. Men ett lättsamt sätt och en medveten fokusering på familjen och de äldre tycks nu ha burit frukt. Uppgången för kd-ledaren, den största i den här mätningen, är statistiskt säkerställd.”

Jag är helt övertygad om att hon har rätt. Kristdemokraterna kommer att bli de stora vinnarna i det här valet. Tror att vi kommer att göra det bästa valet hitintills.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback