helg igen

Det säger bara svisch och så är julen här, julstämningen har dock lite svårt att infinna sig i allt regn men jag har gjort mitt bästa för att så ska ske.

I onsdags bakade vi pepparkakor, pepparkakshus, knäck och lussekatterna. Tyvärr glömde jag sockret i lussekatterna... men det blev ju nyttigare så ; ) I torsdags var jag och tittade på levande julkrubba vid kyrkan, den var jättebra! idag har jag äntligen köpt de första julklapparna. Hoppas fortfarande på en vit julafton.

I torsdags hade jag mitt sista byggnadsnämndsmöte, kommer inte fortsätta efter årsskiftet. Har varit riktigt roligt  att vara med men jag har låtit meddela att jag inte var intresserad av att fortsätta (mötena hålls på dagtid och jag håller just nu på att söka nytt jobb). Kommer ändå att fortsätta med politiken, har utöver kommunfullmäktige blivit invald i skattenämnen. 

Nu ska jag titta lite på TV för första gången den här veckan. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback