om valplanering

Se dagens videoblogg här

(Kan du inte se inlägget? Prova att uppdatera Quicktime

eller läs nedanstående text, handlar om ungefär samma sak.
 
Idag har jag fått ta del av distriktets planering inför valet och har därefter försökt att få min almanacka att bli större ;) Min kalender är fulltecknad inför valet (och samtidigt är jag medveten om att det säkert dyker upp fler aktiviteter som man mer än gärna vill vara med på) men det är väl bara att pressa ihop… mycket handlar väl om att tiderna skall passa ihop, annars är det ju inte några egentliga problem att vara på flera olika platser under en dag (är mycket lycklig över att ha tillgång till bil, maken kommer att vara tvungen att cykla en hel del under valrörelsen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback